Obóz windsufingowy
Warunki pobytowe:
-namioty 8 osobowe wyposażone w łóżko polowe typu kanadyjka z materacem, -UWAGA! Śpiwór, koc i karimata we własnym zakresie, -wc i natryski na terenie obozu, -stołówka z dobrym jedzeniem, -plaża i port jachtowyKarta kwalifikacyjna uczestnika wypoczynku
Oświadczenie zdrowotne
Regulamin pobytu na wypoczynku
Miejsce obozu:
Powiatowy Ośrodek Rehabilitacyjno – Wypoczynkowy "Pałac"
Przełazy 20
66-218 Lubrza
Terminy:
Sprawy organizacyjne:
WYJAZD: -zbiórka w dniu wyjazdu o godzinie 8.30 na parkingu "Skatepark" ul. Legnicka 65 (stara zajezdnia) wjazd od ul. Wejherowskiej, odjazd godzina 9.00 . Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu na obóz jest kolacja. PRZYJAZD DO WROCŁAWIA: -w godzinach 17 - 19 na parking "Skatepark" ul. Legnicka 65 (stara zajezdnia)wjazd od ul. Wejherowskiej. Ostatnim posiłkiem w dniu wyjazdu z obozu jest obiad.Komenda:
Krzysztof Bojda
biuro@fundacja-hobbit.plProgram:
- Szkolenie teoretyczne windsurfingowe
- Szkolenie praktyczne windsurfingowe
- Dokładna analiza oraz korekta błędów na wodzie oraz lądzie
- Nauka śpiewania szant oraz piosenek turystycznych
- Nauka starych tańców marynarskich
- Przybliżenie zwyczajów i ceremoniałów morskich
- Wieczorne gry i zabawy przy ognisku
- Dni tematyczne
- Neptunalia
- Wędrówki piesze oraz żeglarskie
- Wyprawy na wyspę
Sposób kwalifikacji:
- wiek 11-19 lat (posiadamy małe pędniki)
- Bardzo dobre oswojenie dziecka z wodą
- Zgoda uczestnika na udział w programie obozowym
- Opłacenie obozu w wyznaczonym terminie
- Dostarczenie skanu 1 i 2 strony czytelnie wypełnionej karty uczestnika na maila: dorota.bojda@fundacja-hobbit.pl, przed rozpoczęciem obozu oraz oryginału karty na zbiórkę przed wyjazdem na obóz wraz z oryginałem oświadczenia, dotyczącym stanu zdrowia dziecka
- Rezerwacja miejsca nie gwarantuje wyjazdu na obóz, dopiero po wniesieniu wpłaty w ustalonym terminie wyjazd jest zagwarantowany
Co zabieramy?:
- Koc, śpiwór i karimatę
- Strój piankowy i miękkie obuwie do pływania na desce
- Nieprzemakalną kurtkę i spodnie - sztormiak
- Karimatę - niezbędna podczas wędrówki żeglarskiej oraz wyprawy na wyspę
- Czapkę zimową i ciepły sweter
- Strój i obuwie sportowe
- Kalosze oraz klapki pod prysznic
- Okulary przeciwsłoneczne, krem ochronny i letnie nakrycie głowy
- Miękkie obuwie do pływań na jachtach żaglowych - trampki lub tenisówki
- Opcjonalnie instrument muzyczny (na pewno razem pogramy :) )
- Strój kąpielowy
- Latarkę
- Lekarstwa na przeziębienie
- Polecamy naładowanego powerbanka - na obozie jest ograniczony dostęp do prądu :)
- Szczyptę zdrowego rozsądku.
Czego nie zabieramy?:
- Nałogów (tytoniowych, alkoholowych, narkotycznych i innych używek,...)
- Sprzętu elektronicznego
- Zwierząt
- Brzydkiej pogody i złego humoru
W cenę wliczone jest:
- Wyżywienie
- Zakwaterowanie
- Program obozowy
- Przejazd autokarem na obóz oraz powrót do Wrocławia
- Opieka lekarska
- Opieka pedagogiczna oraz instruktorska
- Ubezpieczenie NNW
- Sprzęt pływający - deski oraz pędniki windsurfingowe
- Sprzęt ratunkowy
- Zabezpieczenie motorowodne i ratownicze
- Sprzęt biwakowy
NA KAŻDYM TURNUSIE JEST MOŻLIWOŚĆ ODBYCIA DODATKOWEGO SZKOLENIA I EGZAMINU NA STOPIEŃ STERNIKA MOTOROWODNEGO:
Wymagania niezbędne do zdobycia uprawnień sternika motorowodnego:
- Ukończony 14 rok życia
- Zdanie egzaminu na stopień sternika motorowodnego
Uprawnienia:
- Prowadzenie jachtów motorowych po wodach śródlądowych
- Prowadzenia jachtów motorowych o długości kadłuba do 12 m po morskich wodach wewnętrznych
- oraz pozostałych wodach morskich w strefie do 2 Mm od brzegu, w porze dziennej.
- Osoby w wieku poniżej 16 roku życia, mogą realizować swoje uprawnienia na jachtach
- motorowodnych o mocy silnika do 60 kW (1kW = 1,36 KM)
Koszty (dodatkowo płatne oprócz ceny obozu):
- Szkolenie – (wpłata na konto Fundacji Hobbit) 1100 zł
- Koszt egzaminu (opłata dla Związku Żeglarskiego) – uczniowie 125 zł
- Patent (opłata dla Związku Motorowodnego) – uczniowie 25 zł
ODPŁATNOŚĆ:
Organizatorzy dopuszczają możliwość opłacenia kosztów uczestnictwa w ratach. Pierwsza rata w wysokości 800 złotych, płatna po zapisaniu dziecka na obóz. Pozostała część płatna najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem obozu. Całkowita odpłatność za obóz musi być widoczna na koncie Fundacji przed przyjęciem dziecka na obóz. Wpłat dokonujemy tylko na rachunek bankowy Fundacji.
Biuro czynne:
-poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 15.30 -19.30, do 15.06.2023 r.
(w okresie16.06.2023-31.08.2023 kontakt telefoniczny lub mailowy)
Rachunek Fundacji:
Fundacja „Hobbit”
pl.Św. Macieja 5a
50-244 Wrocław
ING Bank Śląski 40 1050 1575 1000 0090 9601 2811
Z dopiskiem:
-„Obóz windsurfingowy za……(imię i nazwisko dziecka)……. – turnus …….”
-Zachęcamy również do „Wpłaty na działalność pożytku publicznego” W celu odliczenia do 6% od dochodów na podstawie Art. 26 ust 1 pkt 9 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
W przypadku rezygnacji z obozu po 10.06.2023 r., organizator zwraca tylko połowę kosztów obozu.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obozu, zwracane będą tylko częściowe koszty wyżywienia w wysokości 50 złotych za każdy dzień nieobecności – tylko powyżej 3 dni (nie dotyczy osób dyscyplinarnie usuniętych z obozu) na życzenie rodziców, zgłoszone kierownikowi do czasu zakończenia obozu.
ZA CO UCZESTNIK MOŻE WYJECHAĆ WCZEŚNIEJ Z OBOZU BEZ PRAWA DO ZWROTU OPŁATY ZA OBÓZ:
-picie alkoholu (piwo to też alkohol),
-palenie papierosów,
-samowolna kąpiel – bez nadzoru,
-samowolne oddalenie się z obozu,
-agresywny i wulgarny stosunek do kolegów, koleżanek i kadry obozu,
-odurzanie się np. narkotyki, kleje, itp.
-łamanie reguł bycia razem ustalonych przez obozowiczów i kadrę.
Nie prowadzimy obozów resocjalizacyjnych i terapeutycznych! Jeśli masz problem z którymkolwiek punktem i szanujesz pieniądze rodziców, to wybierz innego organizatora.
INFORMACJA:
-tel. 504 921 747 (do 14.30)
-Tel. 71 321 01 77 po 15.30
-biuro Fundacji Hobbit: pl. Św. Macieja 5a, 50-244 Wrocław.
-e-mail: biuro@fundacja-hobbit.pl
-www.fundacja-hobbit.pl
ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU!